Ürünü kullandım. Ürün kaliteli ve anlatıldığı gibi çıktı. Ürün -16 derecede donmadı bizzat test ettim. Hatta donmuş cama sıktım camdaki buzları çözdü. Ben satıcıya ürünü için teşekkür ediyorum. İhtiyacı olana da kesinlikle tavsiye ederim. Umarım firma kalite standartlarını bozmaz.
C*** P***
2
Kesedostu
mağazasından satın alındı.
22.11.2018
Sorunsuz alış veriş teşekkürler, Resimdeki ürün mavi renk gelen ürün sarı renkti,