Malesef ürün bilgileri yanlış, -38 değil. -7 anca. Sulandırınca -7de dondu. Direkt olarak buzluğa koydum o zaman donmuyor. Konsantre değil. 1 litre cam suyuna 100₺ pahalı.
M*** K***
0
EUROSTEİN
mağazasından satın alındı.
27.11.2023
Ürün fiyatına göre pahalı. Konsantre yazıyor ama sulandırınca dondu. Şişeden direkt buzluğa koyunca donmadı, ama 1/2 oranında koyunca dondu. Malesef üzerinde yazan bilgi de doğru değil. Çünkü buzluk max -8 derece ve dondu. Daha uygun fiyata olanları alırım. 1litre neye yetsin? O yüzden konsantre olmuyor.