Direk kumaşı ahşaba tutturur ama arada sünger olunca pek sağlam olmuyor hemen sökülür gibi duruyor.Zımblar kalitesiz belki ondandır bilmiyorum.Çin malıymış keşke almadan baksaydım.ayrıca ikinci el ürün almış gibiyim ürünü elime alınca yeni ürün görünümü yoktu, yüzünde lekeler çizikler var.sanki kullanılıp ezilmiş buruşmuş paketine geri konmuş ve plastik paket de tam kapatılamamış.iade ile uğraşmadım çünkü kupon kullanarak çok uyguna aldım normalde bu parayı vermiş olsam iade ederdim.