Ürün geldiğinde biraz tereddüte düştüm ambalajı orjinal değil gibiydi çünkü Ürünü denedim polisaj Makinası olmadığı için el ile baya yorucu oldu 😁ama sonuç Harika boyacının çıkmaz zımpara yapılırsa belki dediği çizikleri bile çıkardı ve çok güzel bir parlaklık sağladı emeği geçen herkese teşekkürler gönül rahatlığıyla Ürünü alabilirsiniz
n11 üyesi
3
autobay
mağazasından satın alındı.
08.10.2016
Ürün güzel, kaliteli.
YUSUF YILMAZ
3
autobay
mağazasından satın alındı.
19.03.2020
Turtle Wax'ın pastasına göre biraz daha iyi bir ürün.