kalıp tam oturuyo güzel sadece çok ince kırılmaya meilli ama arabayı çok değiştiriyor.
M*** L*** C***
0
OtaksanTuning
mağazasından satın alındı.
04.03.2026
Verdiğiniz paraya değmez valla görseldekiyle hiçbir alakası yok kalıp oturmuyor otursun diye kestiriyorsunuz berbat oluyor malzeme kalitesi 0 zaten hiç memnun kalmadım