Bir daha alışveriş yapacağımı düşünmüyorum satıcı çok saygısız ürünü kargo firmasından elime dahi almadığım halde ürünü açmış ve kullanmışlar diye yalan söylüyorlar ürün iadesini almamak için böyle vasat bi satıcı daha görmedim şikayetvar sayfasından tut heryere sizin firmanızı şikayet ettim gelen iadenizi de kabul etmeyeceğim buradan da alışveriş yapmayın