Mano 16" takim cantasi almistim.Klipslerin arasinda kalan orta kisim cok esnekti.O yuzden icine takimlari koydugumda o kisim disari dogru esniyodu.Boylelikle ust kapagi kapatinca orasi disarda kaliyordu.Bilmem anlayabildiniz mi?Bunda boyle bi problem yok.
M*** A*** T***
7
cancivata
mağazasından satın alındı.
17.04.2020
ürün çok güzel ve özellikleri de aynı yazıldığı gibi
ZİYA YEL
2
cancivata
mağazasından satın alındı.
13.08.2020
Ürünün plastik kalitesi muadillerine göre oldukça iyi.Kapaklar düzgün açılıp akapanıyor kenar kesimlerinde herhangi bir fazlalık düzgünlüğü bozan bir şey yok.Metal kilitler oldukça sağlam.Kapak menteşesi 3 adet.Menteşelerin birleşiminde plastik yerine metal mil kullanılsa çok daha sağlam olurmuş.Her İzeltaş ürünü gibi parasını hakeden bir ürün