Rezalet. Görseldeki ürünü göndermedigi yetmiyormuş gibi cvpta vermiyorlar. N11 bile magdur ediyor ilgilenmiyorsa artık güven kalmamıştır. Bu magazadan ürün almayın. N11dende almayın. 16 gün beklettiler sonuç zararımızı karşılayanadılar. Ne magaza ne n11