Ilk aldığımı 14 sene kullandım.. CLASS alman malı gibidir, sağlam ve kaliteli...
kaya yener
0
alfaelektronik
mağazasından satın alındı.
22.04.2020
Gerçekten aşırı memnun kaldım. Size öneri eğer ürünü alırsanız asla tetiğe 30 sn den fazla basmayın bazı insanlar tetikli havyalarının bozulduğunu söylüyorlar onların bu bilgiye sahip olduklarını sanmıyorum. Ayrıca tetiğe basmadan kedi ısınıyor ve kendi ısınması oldukça yeterli yalnızca daha hızlı ısınmasını ya da daha çok sıcak işler için kullanın tetiği. Tetiğe basmayınca 40 watt basınca 130 watt gibi yüksek sıcaklıklar görüyorsunuz. Ben kullandım yarım saat boyunca şu anlık memnunum inşallah ilerde sorun çıkarmaz. Teşekkürler Antenci firması :