Kesinlikle pişmanlık, kırmızı set olarak istedim winglet tek kırmızı geldi, diğer parçalar siyah ve aşırı derece de dandik, winglet veya yan kanatlar 3d printer ürünü fakat kesinlikle kalitesiz. Bu 3 parça ürünün fiyatı bu kalite ile en fazla 400-500 bandında olmalı. En önemlisi ben kırmızı set olarak sipariş etmişim neden bana siyah gönderiyorsun ? Diyelim ki stokta yok bu durumda siparişi iptal edersin bende başka yerden alırım. Tavsiye etmiyorum