Millet yok soğutmuyorlar falan filan diyor fakat bence gayet iyi bir split klima mı elbette degil. Split klimaya göre %75-80 bandında soğutma yapıyor. Asla rahatsız etmiyor. Dezavantajı gürültüsü var yaklaşık 2 tane vantilator calisir gibi ayrıca 5-6 saate 1 tane 5 litrelik su şişesini dolduruyor bunu takip etmek sıkıcı suyu dışarı verebilirseniz gayet iyi . Benim salonum 20-22m2 25-26 dereceye kadar düşürüyor ben beğendim. Ama bir split klima beklentisi içerisinde olanlar yanılır.
Mahmut Dogan
1
GüvenAlMobilya
mağazasından satın alındı.
02.06.2025
Öncelikle ürün çok hızlı geldi.Beko servis ürünü eve kadar getirip kurulumu yapıyor.Kullanalı 3-4 gün oldu ama şimdilik soğutması yeterli.Biraz gürültülü çalışıyor ama gece uyurken hariç çok sırun çıkaracağını düşünmüyorum .Satıcıya teşekkür ederim