bıçak gerçekten çok kaliteli. fotoğraf da göründüğünden çok daha büyük devasa birşey .tam aradığım aşı bıçağı. insanın eline tam oturuyor. özellikle ingiliz aşılarında baş parmak kalınlığındaki fidanları dahi tek hamlede 45 derece ile kesit açabilirsiniz.
n11 üyesi
2
FATİHBAHÇE
mağazasından satın alındı.
21.04.2020
Ele oturuşu güzel ve kaliteli. Tek kusuru bıçağın kapanışını engelleyebilecek bir düzeneğinin olmaması