Mağaza hakkında yorum yapamam, ama gönderdikleri ürün hem eğri hem de özensiz paketlenmiş. Uçlarından da kırılmış. Bir de buna yurtiçi kargonun akşama kadar Ayvalık sıcağında dolaştırması eklenince gelen ürün pek iç açıcı değildi. İnşallah kendine gelir.