Giriş Yap / Üye Ol fırsatları kaçırma!

Yağ Taşı Doğal Bileme Girit Taşı-Karataş
Yağ Taşı Doğal Bileme Girit Taşı-Karataş
Yağ Taşı Doğal Bileme Girit Taşı-Karataş
Tüm Özellikler

Yağ Taşı Doğal Bileme Girit Taşı-Karataş

Marka Diğer
Yağ Taşı Doğal Bileme Girit Taşı-Karataş
(188)
  • Ürün Açıklaması
  • Ürün Değerlendirmeleri (188)

  • Diğer Mağazalar (1)

  • İptal & İade Bilgileri
  • Ödeme Kolaylıkları

Ürün Açıklaması

Ürün Bilgileri

Ürün Değerlendirmeleri

Tüm Yorumları Gör (99)

4.5

188 Değerlendirme

99 Yorum

22.01.2019

Bu taş öncelikle belirtmeliyim ki sütü veya süt yağını pek emmiyor, rengi de pek kararmıyor (teryağlı sütte 4 saate yakın kaynattım). Belki başka türü vardır bu taşın, o emiyordur. Bu pek de değil... Başka bir satıcıda yorumda okumuştum "5L sütte kaynattım" diye yazmış elemanın biri... Yahu çoluğunun cocuğunun rızkından yeme be adam. Bu taş sadece ince bir zımpara istiyor ve de en incesinden makine yağı o kadar. Benim vatandaş inanmış, tereyağlı kaynatma olayına. Malesef beni de etkiledi yorumlar... Emin olun ne tereyağını emdi, ne de sütü pek çekti. Ancak makine yağını seviyor (ben Gojo marka makine yağı kullandım). Ara ara yağlayıp son zımparayı bu taşla atın. Varsa deri masata geçin bir sonraki katta. Kafi. Taşı önerirmiyim: Evet. Bu arada satıcı da çok ilgili. Alın almaya da süte/teryağı/kuyruk yağına bulaşmayın derim. Tecrübe ile sabit. Ben bu taştan bir sonra Maraş taşı, sonra da deri masata geçiyorum. Sonuçlar çok iyi.

B*** S***

15

hirdavat2013 mağazasından satın alındı.

06.10.2017

Taşım bugün elime geçti. Elimde daha küçük bir parça orjinal Girit taşı mevcuttu. Bu taş birebir onun ile aynı.(Fizyolojik olarak) Tenerede üzerini kaplayacak kadar süt ile doldurup içerisine 200-250gr kadar tereyağı attım, 30dk karıştırarak kaynattım. Yarın biley performansını değerlendireceğim ve tekrar yorum yapacağım. Eğer güzel biley yapar ise 1 tane daha almayı düşünüyorum.

n11 üyesi

9

hirdavat2013 mağazasından satın alındı.

22.01.2019

Daha önce 2 tane almıştım, denedim, şimdi 2 taş daha aldım. 1 litre yağlı sütün ve 1 paket de en ucuz margarinin içinde yarım saat kaynatınca, yağı emdiği için rengi kararıyor. Mutfak bıçaklarını çok hızlı ve etkili bileyliyor. Dövme çelikte biraz fazla uğraşmak gerek, ama netice yine çok iyi. Yüzeyleri makina kesiminden dolayı biraz pürüzlü, fakat 200’lük kum zımparayla düzeliyor. Almak isteyenlere tavsiye edilir.

B*** İ***

6

hirdavat2013 mağazasından satın alındı.