Ürün paketlemesi çok iyidi. Passat variant 2009 modeline tam uymadı, arkalar tam oturdu, önler biraz uzun, 3-4 mm kadar. Kısaltıp monte ettim. Tabi maazaya tavsiye boyunu kontrol ettsinler
ALEXANDR DULOGLO
0
SedaDizaynOtoLtd.Şti
mağazasından satın alındı.
16.03.2023
Cok kalitesiz önler büyük geldi montajı yapamadım yapiskanlari hemen saldı. çöpe attım . kesinlikle tavsiye etmiyorum.