Çok kötü bir şekilde paketlenmiş öncelikle ürün kaliteleri de berbat sadece tüpe para ödüyorsunuz bilginiz olsun ilk yardım kiti diye sadece gazlı bez bırakmışlar çekme halatı ile ip bile arlayamazsınız kopar. Ha ama arabamda dursun ceza yemeyeyim diyorsanız alın gitsin ben iade etmekle uğraşmamak için geri iade etmedim ama satıcı özensiz ve kalitesiz.