Yorumlardakş gibi anlatılan kadar yok uzun geldı yok kestırdım bence cok siz işi bir bilene bırakın bende octavia 2016 style kasa için ve kopartacıya goturdum orjinali gibi yaptı fotoğraflarıda koyuyorum
n11 üyesi
0
SedaDizaynOtoLtd.Şti
mağazasından satın alındı.
05.03.2020
Ürün fena değil fiyatına göre
n11 üyesi
0
SedaDizaynOtoLtd.Şti
mağazasından satın alındı.
11.07.2020
ürün tam uymadı. kaput ve ayna arası alakasız ölçü. iki parça birbirinden farklı. normal diyebilirim. umarım atma patlama yapmaz. biraz keserek montaj yaptım güzel durmadı