Özellikle; fabrikadan geldiği gibi açılmamış orjinal ambalajında gönderin diye yazmama rağmen açılıp bantlanmış şekilde kolide gönderdikleri ürünün biçme yükseklik ayar kolu kırık olarak geldi. Elimden geldiği için sıfır makineyi dağıtıp kırık parçayı sanayide kaynattırarak tekrar toplamak zorunda kaldım.
A*** F***
0
7Kat
mağazasından satın alındı.
01.04.2024
çokta bir şey beklemeyin kol çok dandik gerçi her yeri öyledr