satıcı alakasız bir marka gönderdi. adedi tutturmuş en azından o yüzden 1 yıldız verdim. zaten ben o marka almak istesem herhalde o marka sipariş ederdim. yani bi insan siparişi nasıl karıştırabilir. galiba elinde yok. yoksa da stokta yok dersin siparişi iptal edersin. iade ile de uğraşmak istemedim. bundan sonra kesinlikle ürün almayacağım bir satıcı. doğru ürün gönderen satıcı bulursam ürünü değerlendirebileceğim