saçların kalın telli ve kısa,uzaması için aldım tabi daha uzaması etkisini görmedim ama yumuşacık yaptı hemde yağlandırmadı cok memnun kaldım
n11 üyesi
5
Ayhanlar_Kozmetik
mağazasından satın alındı.
03.12.2019
Saç ekim merkezinin tavsiyesiyle aldık.İçerisine eczaneden aldiğimiz E vitamini tüplerinden iki tane kırarak karıştirdik.Üç aydır kullaniyoruz.Tam bir besleme,uzatma şampusu.Kepeğe bile iyi geldi.