Ürün 2012 odel aracıma uygun değil .Tamponlara oturmuyor kesinlikle tavsiye etmem. Önceki yorumlara bakıp aldım, iade için uğraşmamak için taktım ama kesinlikle pişman oldum . Arabaya uymadı o kadar uğraşmamıza rağmen düzgün montaj olmuyor. Tavsiye etmem.