Ürünün kalitesinden pek emin değilim. Yıkamadan bir sefer bile giydiğinizde ürün pamuk pamuk dökülüyor ve yıpranıyor. Uzun kullanımda nasıl olur belirsiz. Aynı ürünü kendi mağazasından aldığım da ve karşılaştırdığımda aralarında ciddi fark var. Ayrıca ben ürünü alır almaz 100tlden fazla ürüne zam geldi.