bende tereddütte saç dibinde egzama var devamlı yara olurdu 6 aydır ne yara ne kaşıntı nede başka bir şey kaldı doktorun verdiği ilaç bile cozememisti öyle diyim bu yorumu satıcı değil ben yapıyorum emin olun mucizevi diyebilirim sabah kalktığımda yarım saat kasinirdi kafam ve en sonunda tirnaklarima kan gelirdi yara açılırdı iyice ama şimdi tertemiz oldu mis gibi bunu uretenden Allah razı olsun 🤘🤘🤘😂
Mert Pala
2
MULTİNATURALORGANİK
mağazasından satın alındı.
06.04.2024
ürün güzel haftada 2 3 kullanıyorum yalnız saçlarımı keçe gibi yapıyor. saç kremi de alın. kaşıntıyı azaltıyor etkili. kokusu efsane. yıkadıktan sonra bir müddet kendimi lastik fabrikasında çalışmış gibi hissediyorum. umarım etrafa da bu kokuyu vermiyordur😁
V*** K***
1
MULTİNATURALORGANİK
mağazasından satın alındı.
10.06.2020
çok etkili oldu ilk günden itibaren . egzamalarda azalma başladı böyle giderse 2 ayda kurtulurum gibi gayet iyi ise yarıyor. doktorlar hiç bir ise yaramıyor 4 kere oldu yıkıyorum tek olumsuz yönü biraz ağır kokuyor ama olsun.