rezil bir satıcı ürün yanlış yollanmış uymadı başka mağazadan aldığım bir ürünü karğoda yanlış buraya ylllamışım iadesini istedim karğoyu ben ödeyecektim verdikleri cevap yanlış yollamasaydın karğolamak zorunda değiliz diyeek ürünümü geri yollamadılar tüketici koruma dedneğine şikayet edip yasal haklarımı arayacağım sayğısız bir satıcı