cihaz permormans olarak cok iyi cabuk isiniyor.fakat kapak tam kapanmiyor zor kapanip aciliyor..
h*** y***
0
MEDIAMARKT
mağazasından satın alındı.
18.06.2026
BU ÜRÜNÜ ALDIKDAN YARIM SAAT SONRA İPTAL ETMEYE ÇALIŞTIM VE İPTAL EDİLMEDİM.. MÜŞTERİ HİZMETLERİ N11 E YÖNLENDİRDİ VS VS.. ÜRÜN ZORLA TESLİM EDİLDİ.. ŞİMDİ İADEYLE UĞRŞMAM GEREKECEK