Kılıflar hoş duruyor beğendim parasını hakediyor bazıları çengelleri yok demiş sanırım o yorumlardan sonra artık gönderiyorlar benimkisinde gelmişti ilk kez koltuk kılıfı takıyorum ilk deneyimim 2.5 3 saate falan bitirdim hepsini (fotoğraf koyucam aracımın kol dayaması lekeli çıkmıyor onun için kusura bakmayın)