Ürün görevini gayet iyi yapıyor. Pembe renkli klasik yara bantları cildimde alerji ve kızarıklık yapıyordu, ancak bu kağıt flaster hiçbir irritasyona sebep olmadı. Hassas bir cildiniz varsa kesinlikle öneririm. Yarayı kapatırken cildin nefes almasını sağlıyor ve iyileşme sürecini hızlandırıyor. Hem ekonomik hem de cilt dostu bir çözüm