Eski lastikleri çıkarmaya başlayınca aradaki farkı anladım halbuki aynı markanın lastikleri fakat bunlar epey ince duruyor hele yanak kısımları! Eskileri çıkarıp bunları takıp kullanmaya cesaret edemedim, eski lastikleri bir süre daha kullanıp başka marka/model bir lastik alacağım. Kargo ile uğraşmak istemediğim için iade etmedim o yüzden bu lastikleri kimseye de tavsiye etmiyorum.