Ürün hakkında 5 yıldız verdim çünkü 10 numara dolandırıldım. ürün Kargoya teslim edilmesi gereken zaman aralığında verilmedi. kargoya verilmesini günlerce bekledim. sonra bir ara hatırlayıp ürünü kargoya verdiler. Karantina döneminde evde olmama rağmen ürün bana gelmedi. Ürün geri gönderilmiş ve mağazaya ulaşmasına iade olarak alınmasına rağmen bana ürünün parasını ödeme yapmadılar. Bir kaç kez yazdığımda ürün bize geldiğinde kontrol edip iade işlemi yapılacak dediler. Bir süre bekledikten sonra tekrar yazdım bu kez müşteri hizmetleriyle görüşün para iadesi talep edin bize gelen para yok şeklinde bir cevap aldım. kesinlikle önermiyorum iletişim, kargo, ürün vs. hizmet anlayışı sıfır. hiç yüz göz olmayın ne alacaksanız başka mağazadan alın! uzak durun dolandırılmayın!