Ürünün19 aylık oğluma aldım. Fikir olması açısından yazıyorum, 87 cm oğlum, ayağı pedala henüz yetişmiyor. Kendini ittiremiyor şimdilik. Uzun vadeli kullanılabilir bir sıkıntı olmazsa. Aşırı kaliteli diyemem lakin çok ucuz bir malzemesi de yok. F/P ürünü, renkleri çok güzel.
S*** D***
1
ebebek
mağazasından satın alındı.
08.06.2024
guzel geldi hemen kurduk kendimiz kizim daha küçük 2 yasinada biner