Artema güzel. Fakat gizli perlatör bulunuyor. Bu iyi olmamış. Normal perlatörlü olsa daha iyi olurmuş. Su az geliyor havası oluşuyor. Bi de normal perlatörlere göre hava sert bi akış olup etrafa su sıçratıyor. Ben de normal perlatöre geçmek için uzatma uç alacağım.