ürünün yapıştırması kullanımı çok güzel çok çabuk kurumuyor çok beklemek de gerekmiyor tam olması gerektiği gibi çok kullanışlı fakat hem kargo paketleme hem de ürünün etiketi vesairesi hiçbir şey yok vasat sanki bidondan kutuya doldurup göndermişler gibi ağzında bir miktar taşmalar vardı kutusu yamulmuştu delinebilirdi de böyle hassas bir malzemeyi daha koruyucu köpüklerle vesaire göndermeleri gerekir ama kalite olarak düşünürsek çok güzel bir yapıştırıcı müthiş yapışıyor