Ürün sıcak hava ve 8kg olduğu için olsa gerek 2 günde çürüme ezilme nedeniyle hatirisayilir bir kısmı bozulmuş. 2 günde küflenme noktasına gelmesini beklemiyorduk açıkçası
n11 üyesi
0
esim-mar
mağazasından satın alındı.
29.06.2024
ben bu urune mi bu kadar para odedim,pazarda kg 80 olan barbunya varken cocuklarimiz saglikli dogal yesin duzgun curuk carik olmasin diye kac kati pahaliya aliyoruz.Amabalji iki tarafina ince kopuk konmus ne buz kalibi ne soguk zincir korumasi ,urune yazik ,para iadesini istiyorum