ÜRÜN KALİTE OLARAK, ŞU ANA KADAR SORUNSUZ OLARAK İSTİFADE EDİYORUZ. KARTUŞ VE ÇİP SORUNU OLMAZSA DAHADA MEMNUN OLACAĞIZ
Mehmet Hanifi SELDÜZ
0
OfficeDonanım
mağazasından satın alındı.
18.01.2022
Wifi bağlantısında yazıcıyı kapatıp açmazsanız sürekli bağlantı kopuyor. Tarama ve yazdırma çok yavaş. Çok fazla yazdırma ve tarama ihtiyacınız yoksa yeterli olabilir. Ev için idare eder. Ofis için yeterli değil.
n11 üyesi
1
birnumara
mağazasından satın alındı.
22.01.2025
Rezalet bir ürün. Kartuş kendien pahalı,toner bitince çöpe atıp başka bir marka aldım