Mağazadan çok memnun kaldım. Fiyat göre çok iyi araç amblemi ve açıklayıcı bilgi notu vardı. Eski anahtar biraz uğraştırdı ama sorunsuz kendim topladım.
d*** k***
1
SamsunOtoKilit
mağazasından satın alındı.
06.04.2026
Gayet başarılı sadece logo etiketi biraz daha iyileştirilebilir.