Ürünü beğenmeyenler acaba ne bekliyordu açıkçası çok merak ediyorum. Xenon far falan mı zannettiler ya da kilometrelerce öteyi gösteren yeşil lazer? Ürün ziyadesiyle tatmin edici. Malzemesi gayet sağlam, tok ve şık. Söküp takması kolay. Bana göre tek bir eksisi var. Sinyal verirken ok ile beraber ortadaki yatay ışık da yanıyor. Keşke sadece ok yansaydı. Ama dediğim gibi bana göre eksi, belki başkalarına güzel gelir
Bülent Fitoz
6
BisikletDünyası
mağazasından satın alındı.
06.06.2020
Ürün çok güzel, çok teşekkürler
n11 üyesi
4
BisikletDünyası
mağazasından satın alındı.
28.04.2023
ürünün ışık kalitesi bence mükemmel. beğendim. tek eksi noktası sinyal verdiğin zaman kırmızı ışığında beraberinde yanması. sadece sinyal yansa daha güzel olurdu. sabit yanma ve 2 kademe çakar mevcut. gündüz bile arkanızdan gelen sürücüleri uyarıcı bir ışık kalitesi var. almak isteyene tavsiye ederim. bakalım şarj ne kadar dayanacak kullanıp göreceğiz.