fiyatına göre iş görür.üste bir cam konabilirdi içini gormek için,termostat yok alacak olan ona gore siparis versin.ısısı ve pişirmesi iyi.
M*** Ö***
2
Beksu
mağazasından satın alındı.
27.01.2024
ürrünu teslim aldım ürün hosumuza gitmedi geri iade göndersim fakat gonderen firma benden 350 Tl kargo parası göndermesen.Ürünün geri iadesini onaylamayacagını söyleyerek benden para talep etti.14 gün cayma bedelim oldugunu söyledim bu defada bana ürün bana ezik geldi dedi.Buna istinaden bende pazarlıkla 150Tl ibanına attim ve iademi onayladılar.Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma.