Renault Symbol Sedan 2010 aracım için almıştım. Gayet güzel oldu. Orjinalinden farksız. Boşuna fazla para vermenize gerek yok. Hızlı kargolama ve ilgili müsteri hizmeti..tavsiye ederim..
Mustafa SABIR
1
FitilDünyası
mağazasından satın alındı.
12.06.2023
ürün orjinalini aratmıyor oldukca kaliteli elime hızlıca ulaştı emeği geçen herkese çok teşekkür ederim