Dışarıda 50 lira istedileri kumandaya yarı fiyatından daha az bir ücrete kargo, piller ve cihaz dahil olmak üzere satın aldım. Mağaza bir de içerisine 1 adet kahve koymuş. Güzel düşünülmüş bir durum olduğu için yorum yapma gereği duydum. Umarım herkesin gönlüne göre olur
U*** C*** G***
0
izmirnecip
mağazasından satın alındı.
02.05.2020
Ben ürün, eski gelir sanmıştım. Sıfır geldi ve sorunsuz olarak çalıştı. Sitedeki en uygun fiyata ve pil hediyesi ile aldım. İhtiyacı olanlar kaçırmasın.