İlgi ve alaka çok iyi ürünün sonuna kadar arkasındalar 7/24 iletisim bilgilerini veriyorlar hızlı gönderim için teşekkürler...
Nihat Atamer Nuhoğlu
1
34yildirimotomotiv
mağazasından satın alındı.
20.10.2023
Sağolsun satıcı çok ilgili iki kez arayıp bilgilendirdi sattığı ürünün sonuna kadar arkasında teşekkürler hayırlı işler dilerim
U*** Y*** P***
0
GarantiOtomotiv
mağazasından satın alındı.
04.01.2023
baslarda orjinalligi ile ilgili suphelerim vardi yetkililerin ilgi alaka ve tatmin edici aciklamalariyla suphelerim sonlandi tesekkur ediyorum tavsiye ediyorum