Ne kadar ortalasanızda bir kısmı havada kalıyor, ekran kavisli olmasından sanırım. Yüz okumada gecikme oluyor, camdan dolayı olduğunu düşünüyorum. Kamera çentiği yok ve parmak izi bırakıyor. Diğer modelleri tavsiye ederim. Satıcı ilgisinden dolayı 3 yıldız verdim. Yoksa beğenmedim ürünü