Ürün resimde göründüğü gibi değil. Ürünün nasıl olduğuna bakmak için açtığınızda zaten artık "mevzuat" gereği iade de edemiyorsunuz. Evet, giyilen ürün iade edilmesin buna OK ama giyilmeden bakılan ürün ambalajı açılmış olduğu için doğrudan alınmak zorunda olmak hoş değil. Neyse bana göre özetle bu parayı hakedecek bir ürün değil.