Ürün çok kaliteli ve şık. Daha önce perla modelini almıştım. Şimdi tombik aldım ve gerçekten korkmaz kalitesi der geçerim. Satıcıya da teşekkürler. Sapasağlam paketleyip göndermiş. Eziksiz çiziksiz 2 günde ulaştı. Almak isteyen kesinlikle düşünmesin alsın. Tavsiye ediyorum
Z*** T***
0
çeyizkuşu
mağazasından satın alındı.
02.03.2025
Ürün çok güzel çeyizime aldım bir arkadaş tavsiyesiyle çok beğendim tek tek inceledim tek bir çizik bile yok yorum olmadığı için teredütteydim ama aksine kötü bir şey görmedim tek kötü yanı kargoda kutusu ezilmiş birazcık çeyizime aldım korkmaz kalitesi belli ediyor kendini perla serisini de almıştım genel olarak çok iyi çok çok teşekkür ediyorum tek kötü yanı ben aldıktan sonra 200 tlcik indirime girmiş yanında bir hediye beklerdim 🙃