Kargoda sorun olmadı. Sağlam geldi ve gecikmedi. Ürünün görünümü güzel. Soğuk, sıcak ve ılık seçenekli olması iyi. Alt kısmı tabii soğutmuyor, minik bir dolap olarak kullanılır. Gürültü düzeyi az değil, çalışırken bir buzdolabı kadar gürültüsü var. Yorumlarda da bu konu çok yazılmış. Genel anlamda fiyat performans ürünü olarak gayet iyi bence.
H*** Ö***
2
n11
mağazasından satın alındı.
10.08.2024
urun guzel 3950 tl ye aldik cok iyi
M*** D***
1
n11
mağazasından satın alındı.
20.07.2024
Soğuk su iyi, sıcak su kaynar benim istediğim gibi ürün. Alt taraftaki dolap soğutucu değil ona göre kiler olarak kullanırsınız.