Toplu Sipariş vermiştim, bazı ürünleri içerikte bulunan özelliklerde göndermeyip kafalarına göre göndermişler, ürünleri neden farklı özellikte gönderdiklerini sorunca da, bunlar sizin istediğinizden daha iyi bunu kullanın diye bir cevap aldım, “Arkadaşım ben sizin bana sormaya bile tenezzül etmeden gönderdiğiniz ürünü kullanmak zorunda değilim, siz benim sipariş verdiğim ürünü yollamak zorundasınız, sizin ticaret anlayışınız bu mu?” Bunun üzerine iade etmek istedim fakat iade kabul etmeyeceklerini söylediler ve öylede yaptılar. Neyse ki N11 yetkilileri, ürün bedeli kadar kupon yükleyip durumu telafi etmeye çalıştılar, bu yüzden N11 den memnunum fakat bu mağazadan hiç memnun kalmadım onun için bu mağazadan bir daha alışveriş yapmam ve benim yaşadığım bu deneyimi kimsenin de yaşamasını istemem. 1-Müşteriye iletişimleri kaba olmasından 2-Fatura Gönderilmediğinden 3-Bazı ürünlerin markası yok ne olduğu belli olmadığından 4-Benim bu kadar işimin gücümün içerisinde birde bu mağazayla uğraşmak zorunda kalmamdan dolayı Ucuzenstruman MAĞAZASINI KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM. Herkese hayırlı alışverişler.