Ürün çalışır vaziyette monte edildi. kalitesini zaman belirleyecek lakin ithail ürünlerde iade edilemez yazısı çok yanlış, bu bizim kanuni hakkımız, ürünü ithal ederken sizin aranızdaki bir sorun garanti olayı. Allah'tan çalıştı ve böyle bir sıkıntıya girmedik yoksa tüketici mahkemesine giderdim. N11 de garanti ve iadesi olmayan ürün satışlarını takip edip buna müdahele etmelidir.
s*** d***
0
DOĞANOTOMOTİV
mağazasından satın alındı.
18.07.2024
ürünü kesinlikle tavsiye ederim 2013 aracıma tam uydu. ayrıca fiyatıda çok uygun
Bilal Kılıçaslan
0
DOĞANOTOMOTİV
mağazasından satın alındı.
10.02.2024
ürünü aracima taktırdım..bir olumsuzluk yaşanmadı..tşk.ler,.