Oğlum için kullanıyorum tatlı kokusu bar köpük olunca bayılıyor. Kuponla uyguna geldi
a*** g***
0
KırmızıBeyaz
mağazasından satın alındı.
24.02.2024
Kullandığım diğer markanın basma yeri sertti ve takılma yapıyordu bu üründe öyle bir sorun yapamadık oğlum severek kullanıyor kokusu güzel kalıntı bırakmıyor stok yaptım
Ç*** Ö***
0
KırmızıBeyaz
mağazasından satın alındı.
30.08.2023
Ürün elimize ulaşmadan dağıtıma çıkmadan sendeo kargodan(rezalet) bu firmaya iade edildi.