ürün güzel ve f/p tadında.. yalnız sürat kargonun adını yavaş kargo diye değiştirebilirler, ürün kaç gündür kargoda bekliyor, dağıtımda görünüyordu, geldik sizi bulamadık dediler, geldiklerine dair ne bir arama ne mesaj vs alamadık, mecburen ben gidip aldım.