Çocukluğumdaki oralet tadını arıyorum. Ürünün şeker oranı bana göre iyi Fazla tatlı sevmem ama şekersiz de içilecek bir ürün değil tabi, o yüzden şeker ayarı iyiydi bence. Bir tek üründen tam verim alabilmek için neredeyse çorba kaşığı kadar koymak gerekiyor. Eskideki oraletlerde bir tatlı kaşığı yeterdi. Onun haricinde lezzeti güzel bir ürün.
Z*** P*** S***
0
Baharatçıoğlu
mağazasından satın alındı.
25.04.2023
URUN COK LEZZETLİ HARİKA ORALET PORTAKALSUYUNU ARATMİYOR