Duvara çok rahat bir şekilde yapıştı. Yazısı üyük olan çocuklar için rahat rahat sığdırmaları açısından boyutları çok ideal. Ama duvarınızda yeterli yer olmalı. İçinden kalemi de çıkıyor ve güzel yazıyor. Bizde beyaz tahta kalemi vardı, onunla çok rahat siliniyor ve iz kalmıyor. 5.sınıftaki oğlum için derslerini, ödevlerini planlaması daha eğlenceli olacak diye umuyorum. Teşekkürler.